وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

سنندج که مرکز یکی از استان های غربی ایران است، در میانه رشته کوه زاگرس قرار گرفته و آب و هوای سرد و نیمه خشک دارد. سنندج به شهر هزار تپه یا شهر مساجد نیز معروف است و از غرب به کوه آبیدر، از شمال به کوه شیخ معروف و از جنوب نیز به کوه سراج الدین محدود شده است.

فرودگاه سنندج

فرودگاه سنندج که در سال 1347 ساخته شده، در جنوب غربی این شهر و در ابتدای جاده سنندج به کرمانشاه قرار گرفته است. اولین پرواز این فرودگاه نیز در سال 1350 و توسط شرکت هواپیمایی هما به انجام رسید تا اینکه با آغاز جنگ هشت ساله ایران و عراق تمام پروازهای مسافری این فرودگاه متوقف شد. در حال حاضر نیز تنها یک پرواز روزانه و در هفته نیز 16 پرواز رفت و برگشت به سنندج انجام می شود که مجموع پروازهای این فرودگاه در سال را به 700 پرواز می رساند.

برخی از نقاط دیدنی سنندج

سنندج که دومین شهر بزرگ کردنشین ایران است، مجموعه ای از جاذبه های طبیعی و غیر طبیعی را در خود جای داده است. مجموعه تفریحی پارک آبیدر سنندج که از تفریحگاه های خوش آب و هوای شهر است در کنار عمارت هایی چون عمارت وکیل، عمارت آصف، عمارت خسروآباد و حمامِ خان از جاذبه های دیدنی شهر سنندج به شمار می آید.

سوغات و ره آورد سنندج

در سفر به کردستان و شهر زیبای سنندج می توانید هم از سوغاتی های خوردنی شهر و هم صنایع دستی آن بخرید. بادام سوخته، شیرینی کنجدی و سقز در کنار قالی و پارچه بافی سنتی، نازک کاری، تنبور سازی و کلاش یا همان گیوه سنتی سنندج سوغات سنندج به شمار می آیند.

 

نحوه رزرو بلیط هواپیما تیک بان

 

بلیط سنندج را به صورت آنلاین می توان تهیه کرد. این کار صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در وقت و هزینه مسافران به ارمغان آورده است. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما کاربر در نقاط مختلف و با در اختیار داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت می تواند بلیط مورد نظر را رزرو نماید. پرداخت هزینه رزرو بلیط هواپیما به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب صورت می گیرد.

 

به منظور خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان از روش ذکر شده استفاده کرد. نخست وارد سایت تیک بان شوید و از قسمت سربرگ گزینه بلیط هواپیما را کلیک کنید. سپس اطلاعات در خواستی را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ می باشد. با پر کردن این قسمت وارد صفحه جدیدی می شوید که لیستی از انواع بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر شما نمایش داده می شود. با توجه به فیلترها در سمت راست صفحه نمایش، فیلترهایی شامل نرخ های لحظه ای، نرخ های ویژه، فرودگاه ها، ایرلاین ها، ساعت حرکت، ساعت فرود و قیمت وجود دارد.

 

این فیلترها کاربران را برای جستجوی راحت تر در صفحه رزرو همراهی می نمایند. پس از طی کردن مراحل خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی به طور صحیح، باید هزینه بلیط انتخابی به وسیله کارت بانکی عضو شتاب پرداخت شود. سایت تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با گردآوری تیم پشتیبانی متخصص و کارآمد آماده ارائه خدمات 24 ساعته و آنلاین به مشتریان خطوط هوایی می باشد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما سنندج

زمستان های سنندج سخت و سوزان است. از همین رو اگر قصد خرید بلیط سنندج را دارید، بهتر است از اواسط اردیبهشت تا اوائل مهر به این فکر باشید. اما اگر فکر می کنید می توانید در سرمای زمستان سنندج به برف بازی و اسکی سواری بپردازید، بلیط هواپیما سنندج را در زمستان تهیه کنید. اگر به طبیعت بارانی علاقه دارید، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما سنندج برای شما ماه های فروردین و اردیبهشت است.

بلیط ارزان هواپیما سنندج

همانطور که می دانید قیمت بلیط سنندج در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما سنندج بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما سنندج باشید!

فراموش نکنید بلیط ارزان سنندج لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما سنندج را رزرو و خریداری نمایید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: