وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

پرواز چارتر، پروازی است که در آن تمامی صندلی‌های یک هواپیما و یا تعدادی از آن‌ ها، توسط شرکت خدمات مسافرتی به اجاره گرفته می شود. پرواز چارتر، اکثرا در مسیرهای پر ترافیک مانند تهران - مشهد متداول تر است. صندلی ‌های پرواز چارت، هم به تورهای گردشگری و هم به صورت مستقل به فروش می رسند. اگر صندلی های پرواز چارتر در زمان مشخصی پر نشود نرخ بلیط ها کاهش می یابد تا  زودتر صندلی های خالی پر شوند. چرا که اگر صندلی ها خالی بمانند هزینه آن به عهده شرکت اجاره کننده پرواز چارتر خواهد بود.

خرید بلیط خارجی ارزان استانبول

به همین خاطر قیمت بلیط چارتر خیلی متغیر است و وابسته به تقاضای مسافران است و با درخواست آنها قیمت ها تغییر می کند. به عنوان مثال در برخی اوقات که درخواست ها برای ارزان ترین بلیط چارتر استانبول بیشتر می گردد، مثل زمان تعطیلات کریسمس، تابستان، مناسبت ها و عیدهای مذهبی و غیره، قیمت بلیط خارجی ارزان قیمت بیشتر می شود.

روال کار به این صورت است که شرکت های خدمات مسافرتی چارترکننده‌ بلیط هر چقدر به تاریخ پرواز هواپیما نزدیک می گردند، نرخ بلیط خارجی ارزان قیمت در پروازهای چارتر را کاهش می دهند. برعکس بلیط‌ سیستمی، بلیط چارتری قابل برگشت نیست و به هیچ نحوی نمی توانید آنها را برگردانید و پول خودتان را بگیرید. همینطور در پروازهای چارتری نرخ بلیط خارجی ارزان قیمت برای همه افراد چه بزرگ و چه کوچک یکسان می باشد.




تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

اجاره اتومبیل در ترکیه ارزان نیست، اما اتوبوس ها خدمات خوب، منظم و ارزان ارائه می دهند. Dolmuses (تاکسی های مشترک) گزینه مناسبی برای سفرهای کوتاه هستند. آنها ارزان قیمت و اجتماعی هستند. مقصد در قسمت جلوی خودرو نوشته شده است و کرایه ها معمولاً بالای سر راننده ارسال می شوند. اگر چمدان زیادی داشته باشید، مسافرت از این راه دشوار خواهد بود و آنها تمایل دارند که در اوایل عصر شلوغ شوند. قطارها نیز می توانند ارزش خوبی داشته باشند. کشتی های اتومبیل محبوب هستند و می توانند در زمان رانندگی زیادی صرفه جویی کنند. مقصد توریستی از خدمات خوبی برخوردار است. اتوبوس فز یک سرویس هاپ تاپ از راه دور است که به نقاط مهم توریستی غرب ترکیه سفر می کند.

چه ساعتی از روز ارزانترین پرواز است؟

در صورت انتخاب پرواز در صبح، پروازهای ترکیه ارزان تر می شود. رزرو پرواز بعد از ظهر احتمالاً به معنی افزایش قیمت خواهد بود.

 ارزان ترین بلیط چارتر استانبول در زمانی است که شما به فرودگاه اصلی بین المللی این کشور سفر می کنید.

این شهر دارای فرودگاهی کوچکتر (SAW) است که از طریق خطوط هوایی بودجه اروپا به ترافیک سفر می کند. به این دلیل، می توانید یک پرواز بین المللی به آنتالیا (AYT)، میلاس-بدروم (BJV)، ماگلا (DLM)، آنکارا (ESB)، ازمیر (ADB)، بورسا (BTZ) و تعدادی فرودگاه یا منطقه ای کوچکتر نیز داشته باشید، اما این به زمانی که در آن سفر می کنید بستگی دارد.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

زمستان در ترکیه شدید است و این کشور واقعاً یک فصل توریستی در زمستان ندارد. در حالی که پروازهای ارزان به ترکیه و اقامت ارزانتر احتمالاً در این مدت وجود دارد، هوا نقش مهمی در برنامه های سفر شما بازی می کند.

بهترین زمان برای رزرو پرواز به ترکیه کی است؟

بهترین زمان برای رزرو پرواز به ترکیه 50 روز قبل از تاریخ سفر مورد نظر شما است. اگر دو هفته قبل از پرواز خود رزرو کنید هزینه پرواز شما به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.

 کدام روزبرای پرواز به ترکیه ارزان ترین است؟

در حال حاضر، چهارشنبه اقتصادی ترین روز برای پرواز به ترکیه است. یکشنبه احتمالاً پرهزینه‌ترین است.

 

گشت و گذار در ترکیه

خرید ارزان ترین بلیط چارتر استانبول آسان است و پروازهای داخلی ترکیه زیادی وجود دارد. خطوط هوایی ترکیه همه شهرهای بزرگ را پیوند می دهد و خطوط هوایی کم هزینه Onur Air و Atlasjet نیز گزینه هایی هستند. خطوط هوایی ترکیه قبرس پروازهای داخلی ترکیه را از استانبول به Ercan، آنکارا، آدانا، آنتالیا، دلامان و ازمیر ارائه می دهد.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

استانبول، نقطه ورود اکثر پروازها به ترکیه و یک مقصد قابل قبول برای همه مسافران است. این شهر برای سه امپراطوری، پایتخت جهانی بوده است و ساختمان ها و مردم آن فریبنده هستند. در ساحل، بدروم، پکیج مورد علاقه تفرج کنندگان اروپایی است که از پروازهای ارزان به ترکیه به استراحتگاه های اطراف این شهر می روند. یک سفر یک روزه در نزدیکی ما، ویرانه های خیره کننده شهر روم افسس، یک شهر کامل که با جاده ها، خانه ها و یک سالن آمفی تئاتر در آن قرار گرفته است. در Cappadocia یک منظره عجیب و غریب از "دودکش های پری" است که روزگاری در خانه هیتی ها، رومی ها و مسیحیان قرار داشتند.

ارزان ترین بلیط چارتر استانبول را در بهار و پاییز جستجو کنید. استانبول بین آوریل و ژوئن و در سپتامبر و اکتبر که گردشگران کمتری دارند و درجه حرارت کمی خنک تر است مطلوب ترین گزیته است. سواحل مرمره (بدروم)، اژه (افرز) و دریای مدیترانه دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستانهای گرم و زمستانهای معتدل است. آناتولی مرکزی (کاپادوسیا) دارای تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای سرد است، در حالی که آناتولی شرقی (نمروت) دارای تابستانهای معتدل و زمستانهای سرد برفی طولانی است.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

اکنون سفر به ترکیه بسیار آسان است زیرا بسیاری از هواپیماهای مسافربری که به ترکیه پرواز می کنند وجود دارد. تعداد زیادی از فرودگاه ها هستند که از پروازهای بین المللی و داخلی در ترکیه پذیرایی می کنند.

همچنین می توانید از خطوط هوایی مختلف بین المللی پروازهای منظم به ترکیه از پایتخت ها و شهرهای مهم جهان داشته باشید. شرکت هواپیمایی ترکیه، پروازهای مستقیمی از استانبول به اکثر شهرهای پایتخت جهان دارد. شرکت خدمات بسیار عالی اراده می دهد.

ارزان ترین بلیط چارتر استانبول را رزرو کنید و خود را در دنیایی از تاریخ، مناظر دیدنی وفرهنگ غنی غرق کنید. در نقطه‌ای که اروپا با آسیا پثوند می خورد، این مقصد مهیج چیزی را برای همه در نظر گرفته است. کسانی که به تجارت مشغول هستند یا به دنبال چیزهای پرماجرا تر هستند، به سرعت متوجه خواهند شد که ترکیه چه چیزهایی دارد.

 ما می خواهیم سفر شما تا حد امکان راحت باشد. ما انواع قیمت های مقرون به صرفه را انتخاب می کنیم، گزینه ای برای انتخاب check-in آنلاین و یک تجربه پرواز راحت را پیشنهاد می دهیم. با وجود کلاس اقتصادی و کلاس تجاری در انواع پروازها، صندلی هایی وجود دارد که بتوانند تمام بودجه را متناسب با آن داشته باشند.

به Boeing 737-800 سوار شوید و برای شروع سفر آماده شوید. پرواز شما به لطف طیف وسیعی از گزینه های سرگرمی موجود - از فیلم ها و بازی ها گرفته تا نمایش های تلویزیونی و موسیقی، انجام می شود. با دوستان و خانواده خود به روز باشید، و با اینترنت پر سرعت رایگان وارد رسانه های اجتماعی شوید.

قبل از عزیمت به فرودگاه، وقت خود را برای انتخاب یک وعده غذایی از فهرست منوی خود انتخاب کنید. این غذاهای با الهام از غداهای بین المللی تحت تأثیر مناطق مختلف جهان، گرسنگی شما را برطرف می کند.

کشوری که دو قاره را پشت سر می گذارد، ترکیه ترکیبی مهیج از آسیا و اروپا است. این کشوربه سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد انتخاب گردشگرانی است که به دنبال تعطیلات هستند که ترکیبی از شهرها و فرهنگ های باستانی با سواحل گرم و مناظر زیبا است.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: