وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

سفر با اتوبوس همیشه با سرعت و امکانات همراه بوده است. کسانی که برای وقت و سرمایه خود ارزش قائل اند معمولا با خرید بلیط اتوبوس به مسافرت می روند. دلیل انتخاب بلیط اتوبوس فقط وقت و سرمایه نیست، بلکه این وسیله نقلیه با خود مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. اگر مایلید تا با مزایای سفر با اتوبوس آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به شش دقیقه زمان نیاز دارد.

قیمت بلیط اتوبوس

اولین و مهمترین مشخصه سفر با این وسیله نقلیه، قیمت بلیط اتوبوس است. کسانی که دوست دارند سفری ارزان و بی دغدغه را تجربه کنند، معمولاً به سمت خرید بلیط اتوبوس می ‌روند. اگر شما هم دوست دارید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید بلیط اتوبوس را به بلیط قطار و رزرو بلیط هواپیما ترجیح دهید. بلیط اتوبوس مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما در مسافرت به شمار می رود.

سفر با اتوبوس چه مزیت هایی دارد؟

امکانات

اگر دوست داشته باشید با اتوبوس به سفرهای خود بپردازید می توانید از امکاناتی چون وای فای رایگان، پریز برق، مانیتور یخچال و بسیاری از دیگر امکانات استفاده کنید. تصور کنید در مسیر شارژ لپ تاپ، گوشی و تبلت به اتمام رسیده است. شما با استفاده از پریز برق به راحتی هرچه تمام تر می توانید آنها را در مسیر شارژ کنید.

برای بسیاری از ما پیش آمده که در اتوبوس، هواپیما یا قطار نیاز به اینترنت داشته باشیم. اتوبوس شرایطی را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید در تمامی طول مسیر از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. اگر دوست دارید با چنین امکاناتی به سفر بپردازید، رزرو بلیط اتوبوس را در صدر کارهای خود قرار دهید.

اطمینان از بارها و چمدان ها

برای بسیاری از مسافران پیش آمده که با خرید بلیط هواپیما به مسافرت بپردازد. اگر شما هم از آن دسته باشید واقفید که یکی از استرس ها گم کردن چمدان ها یا تعویض آن ها با سایر مسافران است. اگر دوست دارید چنین اتفاقی برای شما رخ ندهد، بلیط اتوبوس را انتخاب کنید.

سفرهای بدون برنامه ریزی

اتوبوس این امکان را به شما می دهد که به آسانی هرچه تمام تر بتوانید بدون برنامه ‌ریزی به سفر بپردازید. تصور کنید در خانه نشسته اید و دوست دارید به دیار خود یا یک منطقه گردشگری بروید! چه چیزی قابل دسترس تر از بلیط اتوبوس برای شما! خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار در این مواقع می تواند برای شما مشکل ساز شود. اتوبوس همیشه در دسترس است و به راحتی و در بازه‌ های زمانی مختلف می توانند با آن به مسافرت بپردازید.

استفاده از سیستم تهویه هوا

در سفر با قطار و هواپیما به راحتی نمی‌توانید هوای اطراف خود را تنظیم کنید اما در سفر با اتوبوس می توانید هوای اطراف خود را با توجه به سیستم هایی که در بالای سر شما قرار دارد تنظیم نمایید. در سفر با اتوبوس نیازی نیست از ژاکت های زمستانی استفاده کنید و یا در تابستان از لباس های خنک استفاده نمایید. با استفاده از سیستم تهویه بالا سر خود هوای اطراف خود را تنظیم کرده و از سفر پیش ‌رو نهایت لذت را ببرید.

سفر با اتوبوس چه مزیت هایی دارد؟

لذت بردن از مسیر

یکی دیگر از بی نظیر ترین کارهایی است که می ‌توانید با اتوبوس انجام دهید لذت بردن از مسیر است اتوبوس ها معمولا از دل شهرآورد می‌کنند و در مسیر خود جاذبه های گردشگری مختلف مانند کوه دریا دشت و کویر را به نمایش می گذارند. در سفر با اتوبوس مناظر را مشاهده خواهید کرد که شاید در مقصد آن را تجربه نکنید. اگر دوست دارید در مسیر نیز لذت سفر را بچشید خرید بلیط اتوبوس بهترین اولویت برای شماست.

معمولا اتوبوس ها در رستورانهای بین شهری یا فروشگاه ها توقف می کنند. این در صورتی است که در هواپیما و قطار چنین امکاناتی وجود نخواهد داشت. اما خدمات رفاهی که مسافران اتوبوس از آن استفاده می کنند در ایستگاه های بین راهی قطار وجود ندارد. استراحتگاه های بین راهی جزو مهمترین ویژگی های سفر با اتوبوس است که باعث شده این وسیله نقلیه یکی از پرطرفدارترین وسیله‌های نقلیه دنیا تبدیل شود.

خرید بلیط اتوبوس از سایت های معتبر

در این مطلب شما را با مزایای سفر با اتوبوس آشنا کردیم. چنانچه علاقه مند به سفر با این وسیله نقلیه هستید، بلیط آن را از سایت های معتبر تهیه کنید. برخی از سایت های معتبر مانند تیک بان بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند که می توانید با استفاده از آن هزینه سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط سایت های برتر ارائه کننده بلیط اتوبوس در کشور عزیز ایران هستند.

تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند و به روز، مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. تیک بان بلیط تمامی شرکت های اتوبوسرانی را پشتیبانی می نماید.

منبع: دوستان




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

انتخاب نوع وسیله حمل و نقل یکی از دشوار ترین تصمیماتی است که برای جا به جایی و سفر رفتن باید بگیریم. به نظر شما در بین وسایل حمل نقل کدام یک بهتر است؟ رزرو بلیط قطار و سفر با این وسیله نقلیه یکی از بهترین انتخاب ها برای جا به جایی و پیمودن مسیر در دل کوه و با امنیت بالا است که می تواند سفری راحت را به شما هدیه دهد. در این مطلب قصد داریم تا برخی از مهم ترین مزایای سفر با قطار را برای شما معرفی کنیم تا بیشتر با این وسیله نقلیه آشنا شوید.

5 مزیت سفر با قطار

سفر با قطار مزیت هایی زیادی دارد که باعث شده این وسیله حمل و نقل ریلی به یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل در سر تا سر جهان تبدیل شود. اما باید بدانید که سفر با قطار چه مزیت هایی نسبت به سفر با دیگر وسایل حمل و نقل دارد. در ادامه توجه خود را جلب کنید تا 5 مورد از مهم ترین این مزایای را بشناسید.

خرید بلیط قطاردسترسی آسان

یکی از اولین مزایای که سفر با قطار برای شما خواهد داشت، دسترسی آسان تر آن نسبت به سفر با هواپیما است. معمولا ایستگاه های قطار در مراکز شهر ها واقع شده و شما برای رسیدن و سفر با آن لازم نیست مانند سفر با هواپیما به دورترین نقطه شهر بروید. با وجود این مزیت شما می توانید به راحتی و با کمترین میزان اتلاف وقت، سوار قطار خود شوید.

نبود محدودیت در حمل بار

برای سفر با هواپیما شما دچار محدودیت هایی هستید. برای مثال در سفر های هوایی نمی تواند بیش از حد چمدان و وسایل به همراه داشته باشید همچنین حمل بار بیشتر در سفر های هوایی باعث افزایش قیمت بلیط شما می شود. این محدودیت در سفر با قطار وجود ندارد.

شما می توانید به مقدار دلخواه خود چمدان و وسایل به همراه داشته باشید، بدون آنکه نگران افزایش قیمت بلیط خود باشید. نبود این محدودیت باعث می شود شما هر مقدار که بخواهید بتوانید وسایل مورد نیاز خود را در کنار خود داشته باشید.

امنیت بالا

سفر با قطار امن ترین نوع سفر در سراسر جهان شناخته شده است. در صورتی که با قطار سفر می کنید لازم نیست دیگر نگران امنیت خود باشید چرا که این وسیله شما را از اتفاقات غیر منتظره مانند تصادف، گمراه شدن از مسیر و سایر مشکلات در امان نگه می دارید. امنیت در سفر مهم ترین مزیتی است که می تواند برای مسافران قانع کننده باشد تا از قطار برای جا به جایی استفاده کنند.

وجود پزشک

از ویژگی های بارز سفر با قطار می توان به خدمات مختلفی که در آن ارائه می شود اشاره کرد. یکی از نیازهایی که در سفر های جاده ای کمتر به آن توجه می شود، وجود یک پزشک در سفر است. اهمیت پزشک در قطار کاملا معنی شده است و در سفر های ریلی معمولا در هر قطار پزشکی برای مسافران آماده کمک است.

وجود پزشک و داشتن این مزیت در سفر های ریلی باعث می شود تا شما با خیالی آسوده به کمک قطار مسافت های دور و دراز را طی کنید. داشتن این مزیت باعث می شود تا بانوان باردار نیز به راحتی و بدون نگرانی سوار قطار شوند.

قطار بهترین وسیله نقلیه برای زنان باردار است. آسایشی که قطار به زنان باردار اعطا می نماید، سایر وسایل نقلیه هدیه نمی کند. شرکت های حمل و نقل ریلی با توجه به امنیتی که برای افراد فراهم کرده اند، هیچ گونه محدودیتی قرار نداده اند. با خرید بلیط قطار دیگر نگران ورم کردن پا، تکان های شدید و ترمزهای ناگهانی نباشید. در مواقع ضروری می توان بر روی تخت دراز کشید، در راهرو قدم زد و با سر زدن به رستوران غذا میل نمود.

قطارراحتی بالا

شاید بهترین حس هنگام جا به جایی و طی کردن مسافت های دور و دراز، نداشتن حس خستگی است. از دیگر مزایای سفر با قطار که هر فردی را قانع می کند تا آن را انتخاب کند، تجربه سفر راحت و بدون خستگی و کلافگی است. در سفر با قطار نسبت به حمل و نقل با خودروی شخصی و اتوبوس شما کمتر دچار خستگی می شود و می توانید در آن به استراحت بپردازید.

خرید بلیط قطار از سایت های معتبر

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد.

فرقی نمی کند که شما بلیط قطار را برای چه مسیری و یا از چه شرکتی بخواهید، تیک بان تمامی بلیط های مسیرهای ریلی ایران و شرکت های حمل و نقل ریلی را پشتیبانی می نماید. سیستم هوشمند سایت تیک بان به شما کمک می کند تا بتوانید امکانات و قیمت بلیط قطارهای مختلف را مقایسه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی هتل داخلی و هتل خارجی را نیز پشتیبانی می نماید. برای خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی هتل داخلی و هتل خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان را سرچ نمایید.

در زمان کرونا سفر نروید

توصیه می کنیم در زمان کرونا به سفر نروید. سفر در دوران کرونا می تواند تبعات بسیار زیادی برای شما و اطرافیانتان داشته باشد. با نرفتن به سفرهای غیر ضروری و رعایت پروتکل بهداشتی به کمک کادر درمان برویم.

منبع: مینویسم




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

خطوط هواپیمایی برای سفر در دوران شیوع بیماری کرونا، تدابیری به کار برده اند تا از همه گیری ویروس جلوگیری کنند. مسافرانی که مجبور به سفر رفتن و خرید بلیط هواپیما هستند، بهتر است درباره اقدامات شرکت های هواپیمایی بدانید. در این مقاله قصد داریم شما را از میزان امنیت سفر با هواپیما در ایام شیوع کرونا آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

میزان شیوع ویروس کرونا در سفرهای هوایی

با ورود ویروس کرونا به زندگی روزمره مردم جهان، به تدریج محدودیت های سفر برداشته شد و آرام آرام سفر با هواپیما آغاز شد؛اما تعداد بلیط هواپیما برای فروش نسبت به قبل از شیوع کرونا بسیار محدود و صرفاً برای سفرهای ضروری می باشد. با این حال مسافران بیشتر از قبل به سفر با هواپیما اطمینان می کنند. هر چند هنوز بی خطر بودن سفر با هواپیما به اثبات نرسیده است.

هواپیماها چقدر بهداشتی و ایمن هستند؟

بعد از ظهور ویروس کرونا تمامی ایرلاین ها تمهیداتی برای بهداشتی کردن محیط داخلی هواپیما به کار بردند. تمامی سطوح داخل کابین هواپیماها به خوبی با مواد ضدعفونی تمیز و استریل می شود. در این بین برخی از شرکت های هواپیمایی از فیلتر هِپا (HEPA) که موجب تهویه مطبوع و نابود کردن ۹۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس هاست، استفاده می شود. همچنین استفاده از اسپری‌های ضد میکروبی الکترواستاتیک یکی از راهکارهای ضدعفونی کردن محیط داخل کابین هواپیما می باشد. تمامی این روشها تا حد زیادی هوای داخل کابین را از ویروس و باکتری پاک می کند.

سفر با پروازهای داخلی ایمن تر است یا خارجی؟

بعد از شیوع ویروس کووید ۱۹ مرزهای بین کشورها بسته شد و بسیاری از پروازهای خارجی لغو و متوقف شد؛ اما در حال حاضر برخی از مرزهای هوایی باز شده و پرواز بین کشورها با فروش بلیط هواپیما خارجی رونق گرفته است. با این حال چه با پرواز داخلی سفر می کنید چه خارجی، ملزم به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هستید. تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی نیز موظفند هواپیماها را ضدعفونی کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

در واقع نوع پرواز چندان اهمیت ندارد، بلکه میزان شیوع بیماری در شهر مقصد مهم است. اگر ناچار به سفر کردن هستید، توصیه می شود مقصدی را انتخاب کنید که میزان بیماری در آن کمتر شایع باشد و از امکانات بهداشتی بالایی برخوردار باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد، طول مسافت پروازی است، چرا که هر چه پروازی طولانی تر باشد، خطر ابتلا به بیماری نیز افزایش پیدا می کند؛ بنابراین مقصد نزدیک ایمن تر است. در نتیجه بلیط هواپیما داخلی می تواند کم خطرتر باشد.

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سفر با هواپیما

آمارها نشان می دهد که استفاده از ماسک بهترین روش برای  پیشگیری از سرایت ویروس است. از همین رو در کلیه مسیرهای پروازی استفاده از ماسک اجباری است. استفاده از ماسک به قدری ضروری است که حتی قبل از سوار شدن به هواپیما، در داخل فرودگاه ها، قسمت چک این مورد ضروری و واجب است.

«داخل کابین هواپیما ممکن است دارای میکروب ها و ویروس های زیادی باشد که شما را بیمار کند. یکی از این ویروس ها که تمامی جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند، کرونا است. تعداد زیادی مسافر در یک فضای بسته نشسته اند و از هوای داخل کابین تنفس می کنند. بهتر است وسایل بهداشتی شخصی با خود به همراه بیاورید تا در هنگام لزوم از آن استفاده کنید. ژل های ضد عفونی کننده دست، کرم های مرطوب کننده، ماسک، داروهای ضروری که تجویز پزشک هستند، کمک می کند تا پرواز ایمن تری را از برای حفظ سلامت پشت سر بگذارید.»

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی یکی دیگر از معیارهای ایمن بودن پرواز است. معمولاً شرکت های هواپیمایی با نصف ظرفیت پرواز می کنند. از همین رو به راحتی می توان از خالی بودن تعدادی از صندلی ها مطمئن بود. البته ممکن است این تصمیم تا حدودی بر روی قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذار باشد، اما ارزشش را دارد.

آیا پروازهای فرست کلاس ایمن تر است؟

با توجه به ویژگی های پرواز فرست کلاس، با اطمینان بیشتری می توان گفت که این نوع از کلاس پروازی خطر کمتری در سرایت بیماری کرونا دارد؛ چرا که مسافران فضای بیشتری در اختیار دارند و به خوبی فاصله گذاری حفظ می شود. در پروازهای اکونومی نیز باید تعداد صندلی‌های کمتری به فروش برود. در غیر این صورت توصیه می شود در هنگام خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی، بیزینس کلاس یا فرست کلاس را رزرو نمایید.

رعایت موارد بهداشت فردی در حفظ سلامتی در طول سفر بسیار مهم است. استفاده از محلول ضد عفونی کننده و ماسک می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز یکی دیگر از موارد کاهش ابتلا به کروناست.

برای صدور بلیط هواپیما و قطار، کد ملی مسافر ثبت می‌شود. سپس کدملی مسافر از سامانه وزارت بهداشت استعلام می شود که در صورت منفی بودن ابتلا به بیماری کرونا برای مسافر بلیط صادر می شود.

طبق اعلام وزارت راه و شهر سازی:

«مبتلایان به کرونا که تست آنها مثبت و کد ملی آنها در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده است، تا ۱۴ روز امکان سفر با هواپیما، قطار و اتوبوس را ندارند.»

رزرو بلیط هواپیما در تیک بان

تیک بان یکی از سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما می باشد که با همکاری ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی انواع بلیط هواپیما را در کلاس های پروازی متنوع در اختیار مسافران قرار می دهد. با مراجعه به سایت تیک بان به راحتی می توانید با چند کلیک ساده بلیط هواپیمای دلخواه خود را رزرو و خریداری کنید. استرداد آنلاین بلیط و استفاده از خدمات تیم پشتیبانی تمام وقت نیز یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیط است. اگر قصد سفر دارید با اطمینان خاطر سفر کنید.

منبع: قدس آنلاین




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

سفر با قطار همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای لذت بردن از مسیر سفر است. بسیاری از مسافران با خرید بلیط قطار می توانند به سراسر ایران سفر کنند. چرا که سیستم حمل و نقل ریلی کشور با دارا بودن 12 هزار کیلومتر مسافربری امکان سفر به بسیاری از شهرهای ایران را فراهم می کند. اما طولانی ترین مسیر ریلی کشور کدام است؟ اگر علاقه مندید تا با قطار سفری هیجان انگیز و دلنشین را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 طولانی ترین مسیر ریلی ایران

سیستم حمل و نقل ریلی ایران در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است. امروزه با رزرو بلیط قطار امکان سفر به بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد. یکی از مسیرهای جذاب برای سفر با قطار، مسیر ریلی تهران به مشهد است. خط ریلی شرق کشور یکی از بهترین مسیر ریلی داخلی است. با رزرو بلیط قطار مشهد تجربه ای به یاد ماندنی از سفر با قطار کسب خواهید کرد.

به گفته مدیرکل راه آهن شرق خط ریلی این منطقه را یکی از بهترین خطوط راه آهن داخلی می داند و در همین باره گفت:

"اداره کل مستقر در طبس با ۴۰ ایستگاه و بیش از هزار کیلومتر خط ریلی طولانی‌ترین خط آهن کشور است. همچنین برترین تجهیزات، فناوری و امنیت در این مسیر استفاده می شود. در بین 18 اداره کل راه آهن، راه آهن شرق مقام چهارم حمل و نقل ریلی را کسب کرده است."

همچنین محمد پورفخری بهابادی بیان کرد:

"پیشرفته ترین اتاق سرور و علائم الکتریکی مسیر قطار در شرق کشور قرار دارد که تعداد 925 هزار و 760 نفر مسافر رادر محدوده خود جابجا کرده‌ است و از ایمن ترین مسیر ریلی کشور می باشد."

مسیر قطار تهران به مشهد

یکی از پرفروش ترین بلیط در مسیرهای ریلی کشور، بلیط قطار تهران مشهد است که هر ساله تعداد زیادی مسافر را به مقصد می رساند. از آنجایی که بلیط هواپیما مشهد از قیمت بالاتری برخوردار است بسیاری از مسافران درصدد خرید بلیط قطار مشهد هستند تا با کمترین هزینه از بهترین امکانات بهره مند شوند.

مسیر قطار تهران به مشهد با 890 کیلومتر مسافت یکی از مسیرهای طولانی ریلی است که می توان 12 ساعته آن را طی کرد. با امکاناتی که قطارهای این مسیر در اختیار مسافران قرار می دهند، طول مسیر و خستگی راه احساس نمی شود. قطارهای 5 ستاره زندگی، نورالرضا و قطار فدک از جمله قطارهای پیشرفته این مسیر است که همچون یک هتل 5 ستاره شیک امکانات خوبی را برای تجربه سفری ایمن و راحت فراهم می کند. یکی دیگر از امکانات قطارهای این مسیر و مسیر راه آهن شرق استقرار یک پزشک عمومی در کوپه پزشک قطار و ارائه خدمات پزشکی رایگان مانند ویزیت و فوریت های پزشکی می باشد.

مسیر ریلی تهران بندرعباس

مسیر ریلی تهران بندرعباس یکی دیگر از مسیرهای طولانی ریلی است. این مسیر برای مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما بندرعباس و یا بلیط هوایما کیش را دارند اما ترجیح می دهند از مسیر جایگزین آن یعنی بلیط قطار بندرعباس استفاده کنند، بسیار مناسب و به صرفه است.

با قطار تهران بندرعباس که در حدود 18 ساعت این مسیر را طی می کند، می توان به کیش سفر کرد. بعد از رسیدن به بندر عباس می توان به بندر چابک رفت و از آنجا با لنج های مسافربری به کیش رسید. با استفاده از این روش ضمن صرفه جویی اقتصادی امکان تجربه سفری زمینی –دریایی هیجان انگیزی نیز فراهم می شود.

رزرو بلیط قطار تیک بان

برای استعلام قیمت و خرید ارزان بلیط قطار به سایت های معتبر گردشگری نظیر تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط مراجعه کنید. سایت تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس توانسته در نحوه خدمات دهی از سایر رقبا بهتر عمل کند

در این سایت جدیدترین خدمات آنلاین گردشگری به همراه امکانات به صورت کاملا هوشمند و به روز شده فراهم شده است تا کاربران با چند کلیک ساده بتوانند تمامی نیازهای سفر اعم از خرید بلیط، رزرو هتل و برخورداری از تیم پشتیبانی تمام وقت حرفه ای در طول مدت سفر را برطرف نمایند. تیک بان راهی برای آغاز سفری هوشمند است که همگام با مسافران درتجربه سفری بی نظیر حرکت می کند.

توصیه تیک بان

در شرایط شیوع کرونا، پرهیز از سفرهای غیر ضروری است و در صورت انجام سفرهای ضروری رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تمام طول سفر است. استفاده از ماسک های بهداشتی از لحظه خروج منزل تا اتمام سفر ضرروی است.

منبع: زونکن




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

نشستن طولانی مدت در هواپیما حین سفرهای هوایی برای بسیاری از مسافران سخت و طاقت فرساست. در این مواقع ممکن است سفرهای هوایی از سفرهای جاده ای نیز خسته کننده تر باشد. مسافران با خرید بلیط هواپیما می توانند از مزایای زیادی برخوردار شوند اما اگر قصد دارید مسافتی طولانی را با هواپیما طی کنید و از آرامش و آسایش بهره مند شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی درباره سفر طولانی با هواپیما را بیان کنیم.

راهنمای سفرهای طولانی با هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما و تجربه یک سفر هوایی شاد و مفرح بهتر است ترفندهایی را به کار گیرید تا در سفرهای طولانی مدت بتوانید از خستگی راه کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی را پیشنهاد دهیم تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

تصویر

استفاده از لباس های راحت در پرواز

پوشیدن لباس راحت در حین سفر یکی از مواردی است که می تواند موجب راحتی و آسایش بیشتر باشد. ممکن است بسیاری از مسافران از این مورد غافل باشند اما پوشیدن یک دست لباس راحت از جنس الیاف طبیعی می تواند از خستگی شما در حین سفرهای طولانی بکاهد.

اگرقصد دارید تا ساعت های طولانی در هواپیما حضور داشته باشید، لباسی انتخاب کنید که بعد از چندین ساعت همچنان احساس راحتی داشته باشید. توجه به این نکته ضروری است که معمولا هوای درون هواپیماها خنک می باشد، بنابراین بهتر است چند لایه لباس نازک و راحت بپوشید. پوشیدن کفش های سنگین نیز پاها را در طولانی مدت خسته می کند. سعی کنید در پروازهای طولانی مدت از پوشیدن کفش های سنگین و پوتین خوداری کنید.

"لباس های تنگ نه تنها در سفرهای هوایی بلکه در سفرهای زمینی و ریلی نیز می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. این نوع لباس ها میزان جریان خون شما را به اختلال می اندازند و باعث می شود احساس راحتی کمتر و خستگی بیشتری در طول سفر داشته باشید. به جای لباس های تنگ مانند شلوارهای لی و جین می توانید از لباس هایی با پارچه های طبیعی و راحت استفاده نمایید. با استفاده از لباس های راحت خستگی دیرتر به سراغتان خواهد آمد."

رزرو بهترین صندلی هواپیما

یکی از راهکارهای مهم برای رفتن به سفرهای طولانی، رزرو بهترین صندلی در هواپیماست. متخصصان اعتقاد دارند که نشستن های طولانی مدت منجر به پادرد و کمر دردهای مزمن می شود. بنابراین بهتر است تا مناسب ترین صندلی را برای خود انتخاب کنید. البته ممکن است رزرو صندلی توسط مسافر و به صورت آنلاین در همه ایرلاین ها امکان پذیر نباشد. به همین جهت برای تهیه بلیط هواپیما به سایت های معتبر مراجعه کنید.

برای در اختیار داشتن فضای بیشتر، صندلی هایی را رزرو کنید که در نزدیکی در خروج اضطراری هستند. این صندلی ها فضای زیادی برای کشیدن پاها دارند و می توانید به راحتی پاهای خود را حرکت بدهید.در پروازهای بین المللی صندلی های جلویی را فراموش کنید. چرا که این صندلی ها تدارکات لازم را در اختیار مسافرانی قرار می دهند که نوزاد به همراه دارند. اگر جزو افرادی هستید که بارها مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی هواپیما هستید، صندلی هایی را انتخاب کنید که کنار راهرو قرار دارند. برای رزرو بهترین صندلی هواپیما می توانید بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبر گردشگری خریداری کنید.

در حین پرواز بخوابید

در پروازهای طولانی که قرار است ساعت های طولانی در هواپیما بمانید، بهتر است لوازم ضروری برای یک خواب آرام را به همراه داشته باشید. یک پتوی سبک به همراه یک بالش کوچک مسافرتی به داشتن خواب راحت در هواپیما کمک می کند. استفاده از هندزفری می تواند از شنیدن سروصدای داخل کابین هواپیما جلوگیری کند. خوابیدن در هواپیما شما را برای بعد از پیاده شدن سرحال و با نشاط نگه می دارد.

تصویر

در راهروی هواپیما قدم بزنید

برای رفع خستگی در پروازهای طولانی مدت بهتر است هر از چند گاهی در راهروی هواپیما قدم بزنید. با انجام حرکات کششی در همان حالی که بر روی صندلی خود نشسته اید از ورم کردن پاها جلوگیری کنید. این کار خشکی عضلات را کاهش می دهد و به حرکت خون در عروق کمک می کند. در حالت نشسته پاها را جمع کرده و دوباره بکشید.

انتخاب ایرلاین معتبر و مناسب

مسافران حرفه ای به خوبی می دانند که ارائه خدمات و امکانات در ایرلاین های مختلف با یکدیگر متفاوت است. قبل از خرید بلیط هواپیما با کمی جستجو می توانید ایرلاین های مناسب را انتخاب کنید. در هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما فقط به قیمت بلیط هواپیما توجه نکنید، بلکه توجه به امکاناتی که ایرلاین عرضه می کند، به داشتن یک پرواز آرام و بی دغدغه کمک می کند.

با تماشای فیلم سرگرم شوید

در بسیاری از ایرلاین ها خدماتی مانند مانیتور اختصاصی وجود دارد که امکان تماشای فیلم را به مسافران می دهد. پروازهای طولانی بهترین فرصت برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه شماست. در کلاس اکونومی یک مانیتور بزرگ در راهرو وجود دارد که امکان تماشای فیلم را به صورت دسته جمعی فراهم می کند اما در فرست کلاس به راحتی می توانید از مانیتور خصوصی خود استفاده کنید. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه نیز راه حل مناسبی برای گذران وقت در سفرهای طولانی مدت است. معمولا در بلیط هواپیما داخلی، هر دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می شود.

رزرو بلیط هواپیما در سایت های معتبر

یکی از بهترین ترفندها برای تجربه یک سفر هوایی دلپذیر و خاطره انگیز، خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان از سایت های معتبر است. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جزو سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما در کشور هستند.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با ارائه خدماتی هوشمند و نوین توانسته است بهترین پرواز را به شما پیشنهاد دهد.

تیک بان با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی، خدمات هوشمند و نوینی را به مسافران ارائه می دهد. تمامی مسافران می توانند آغاز سفری هوشمند را با چند کلیک ساده تجربه کنند. توصیه تیک بان به تمامی مسافران رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام طول سفر است تا از سرایت بیماری کرونا پیشگیری شود.

منبع: ساعد نیوز




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

هواپیما همیشه یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه در دنیا به شمار می رود. از این رو افرادی زیادی در سال با تهیه بلیط هواپیما به مسافرت های دور و نزدیک خود می پردازند. اما برخی از افراد هنگامی که در هواپیما هستند، دچار ترس و دلهره می شوند و این احساس را دارند که هیچ کس نمی تواند در هنگام وقایع ناگوار به آنها کمک کند. اتفاقات و حوادث هوایی در وسیله نقلیه ای مثل هواپیما بسیار کم است. اما همین تصویر که نمی توان کاری در هنگام حادثه کرد، مورد آزار و اذیت مسافران خواهد شد.

با نیم نگاهی به آمار حوادث هوایی به خوبی متوجه خواهید شد که کسانی که با خرید بلیط هواپیما به مسافرت می پردازند، به خوبی بر این امر آگاهند که این وسیله نقلیه یکی از ایمن ترین وسایل نقلیه موجود در جهان است. بر اساس گزارشات سازمان جهانی حدود 89 درصد از حوادث هوایی دچار خسارت جانی به مسافران نشده است.

در حوادث ناگوار که تعداد آنها به 31 عدد می رسد، حدود 60 درصد از افراد جان سالم بدر برده اند. آمار بیان شده نشان از این حرف دارد که نگران حوادث هوایی در سفر با هواپیما نباشید. در این مطلب سعی کرده ایم، نکاتی را بیان کنیم تا در حوادث هوایی احتمالی به کمک شما بیاید. این مطلب 5 دقیقه از زمان شما را به خود اختصاص خواهد داد، اما می تواند اطلاعات مفیدی را به شما هدیه دهد با ما در این مطلب همراه باشید.

کارهایی که باعث می شود در حوادث هوایی جان سالم به در ببرید!

کارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید در هنگام حوادث هوایی از آنها استفاده کنید و میزان آسیب دیدگی کمتری را تجربه نمایید. در همین ابتدای امر تاکید می کنیم که هواپیما یکی از امن ترین وسایل نقلیه دنیا به شمار می رود که این ادعا به وسیله آمار تایید می شود. هدف از نگارش این مطلب و توصیه هایی که بیان می شود، حفظ آرامش شما در حوادث خاص است که برخی مواقع رخ می دهد.

راه های خروجی را بشناسید

بعد از این که سوار هواپیما شدید راه های خروجی را شناسایی کنید تا بعد از حادثه بتوانید نزدیکترین راه را برای خروج از هواپیما را بیابید. دومین مزیت شناساییی خروجی ها انتخاب نزدیم ترین مسیر برای خروج در هنگام حادثه است.

کمربند ایمنی را جدی بگیرید

کمربند ایمنی نه تنها در حوادث جاده ای و ریلی کارساز و کارمد خواهد بود، بلکه می تواند در حوادث اندک هوایی نیز کارساز باشد و از مصدومیت جلوگیری نماید. کمربند ایمنی از پرت شدن هنگام حادثه و صدمه دیدن مسافران جلوگیری می کند.

نحوه نشستن در صندلی ها

نحوه نشستن روی صندلی هواپیما میتواند بر میزان آسیب دیدگی تاثیرگذار باشد. در هنگام حادثه روی صندلی خود محکم بنشینید و صندلی را فشار دهید. با این کار می توانید از پرت شدن و ضربه خوردن در هنگام حادثه جلوگیری نمایید.

مراقب صندلی جلویی باشید

نکته جالب درباره افرادی که در حوادث هوایی زنده می مانند شکستگی آنها است. در بیشتر این افراد شکستگی بخاطر اصابت زانو، دست و سر به صندلی جلویی است. تا جایی که می تواند خود را از صندلی جلویی دور نگه دارید.

امن ترین جای هواپیما را انتخاب کنید

از آنجایی که در هنگام خرید بلیط هواپیما میتوانید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید، حتما صندلی های عقب را مورد نظر داشته باشید. بسیاری از کارشناسان معتقدند که سمت بال هواپیما امن ترین جا برای سفر با این وسیله نقلیه است. اما با نگاهی به آمار حوادث و مسافرانی که جان سالم به در بردند متوجه خواهید شد که عقب هواپیما امن ترین مکان برای سفر با این وسیله نقلیه به شمار می رود. کسانی که در عقب هواپیما می نشینند، در کمترین خطر قرار دارند.

"صندلی های عقب و نزدیک بال هواپیما از ایمنی بیشتری در هنگام سقوط یا سانحه هوایی برخوردار است اما سازمان بین المللی هوانوردی به این موضوع عقیده ندارد. تحقیقات بیشتر در این زمینه اثبات می کند که صندلی های عقب هواپیما هفت درصد ایمن تر از صندلی های جلویی هستند. چرا که در هنگام سقوط معمولا هواپیما از ناحیه جلو با زمین برخورد می کند."

از دود فاصله بگیرید

از دیگر عواملی که در حوادث هوایی موجب مرگ افراد می شود، ورود دود به ریه های مسافر است. بعد از حادثه اگر دودی در درون کابین مشاهده کردید، سریع از دستمال و پارچه در جلوی دهان خود استفاده کنید و کابین را از اولین خروجی ترک نمایید. هر چه در راه های گفته شده سریع تر عمل کنید، احتمال زنده ماندن شما چندین برابر است.

کرونا در کمین است

همه ما فکر می کنیم فقط حوادث است که جان مسافران را می گیرد در حالی که کرونا در بیخ گوش ما زندگی می کند. پا پرداختن به سفرهای غیرضروری دیگر نیازی به حادثه نخواهد بود، شما می توانید در حالت عادی سفر نیز جان خود و خانواده را به خطر بیاندازید. در خانه بمانیم و با ماسک زدن به نابود شدن کرونا کمک کنیم.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

شرایطی را که بتوانید بعد از حادثه از آن جان سالم به در ببری را بیان کردیم. تاکید می کنیم این عوامل فقط برای شرایط خاص است و هواپیما جز ایمن ترین وسایل نقلیه در دنیا است. شما می توانید با خیال راحت رزرو بلیط هواپیما را از سایت های معتبر بلیط هواپیما انجام دهید. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در ایران هستند.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما است که توانسته با ارائه خدمات هوشمند و ارزان از سایر رقبا سبقت بگیرد. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری می نماید. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

برای خرید بلیط هواپیما کافی است کلمه تیک بانرا جستجو کنید و بعد از گذراندن مراحلی ساده، بلیت خود را دریافت نمایید.

منبع: ملیت




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: