وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

 

بلیط چارتر رشت


برای دیدن تمامی بلیط هواپیما رشت و خرید بلیط چارتر هواپیما رشت به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر رشت کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر رشت را برای خود خریداری نمایید.

رزرو بلیط  رشت


همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما رشت کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیکبان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط هواپیما رشت تیک بان  راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به رشت است.

قیمت بلیط هواپیما رشت


یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط رشت ، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط رشت اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط رشت حتما به کلاس پروازی توجه کنید.

بلیط هواپیما تهران رشت


اگر می خواهید بلیط هواپیما تهران رشترا برای خود خریداری نمایید، کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با جستجویی حرفه ای و استفاده از فیلترهای مربوطه بلیط هواپیما خود را تهیه فرمایید. به این ترتیب شما می توانید در یک زمان کوتاه و با استفاده از فهرستی کامل از مجموعه بلیط هواپیما تهران رشت ، خرید خود را انجام دهید.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط رشت


از میان ایرلاین های موجود، کیش ایر، تابان، آسمان، ایران ایر و نفت خطوط هوایی هستد که به فروش بلیط هواپیما رشتمی پردازند. تمامی پروازهای ورودی و خروجی رشت به وسیله فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام می شود.

بلیط هواپیما رشت


برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت هم کافی است به سامانه تیکبان مراجعه نمایید و با انتخاب شهر مبدا و مقصد و همچنین وارد کردن سایر اطلاعات لازم، به راحتی بلیط هواپیما خود را خریداری کنید. همچنین در این سامانه می توانید بلیط چارتر رشت و بلیط ارزان رشت را با هر شرایطی که دوست دارید برای خود تهیه کنید. به این ترتیب که می توانید با مقایسه پروازهای مختلفی که هر یک شرایط خاصی دارند، پرواز ایده آل خود را انتخاب و خریداری کنید.

بلیط هواپیما تیک بان: تجربه خرید بلیط هواپیما آنلاین در کمترین زمان، با ضمانت و بهترین پشتیبانی در ایران! تیک بان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیمادر خدمت شماست. بلیط هواپیما سندی است که اثبات می کند شما برای سفر هوایی جذاب یکی از صندلی های هواپیما را به نام خود رزرو کرده اید. خرید بلیط هواپیما همواره یکی از دغدغه های اصلی مسافران در سفرهای هوایی به مقاصد مختلف گردشگری است. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای تهیه بلیط هواپیما، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. اکثر مردم بر این باورند که استفاده از خطوط هوایی برای سفرهای هوایی هزینه بسیار بالایی را در پی خواهد داشت. با برنامه ریزی درست می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب تهیه کرد و مشکل کمبود بودجه را در سفرهای هوایی به کلی حل کرد.

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت دچار تحولات زیادی شده است به طوری که امروزه بلیط هواپیما به مقاصد مختلف را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. این روش دارای مزایای زیادی است که موجب می شود متقاضیان زیادی از این روش به صورت گسترده و روز افزون استفاده کنند. صرفه جویی در زمان و هزینه، سرعت و جابجایی در سفرهای بین شهری مسافران، باعث شده تا متقاضیان زیادی از روش خرید اینترنتی بلیط هواپیما استفاده نمایند. حق انتخاب گسترده تر مسافران یکی دیگر از مزایای استفاده از اینترنت در به دست آوردن بلیط دلخواه می باشد. با مراجعه به سایت تیک بان می توانید انواع بلیط هواپیما را به مقاصد مختلف و با قیمت های ارزان و اقتصادی مشاهده کرده و بهترین گزینه را رزرو کنید.

استرداد آنلاین نیز می تواند بر مزیت های خرید اینترنتی بلیط افزوده شود. اگر قصد کنسل کردن بلیط هواپیمای خود را دارید می توانید به راحتی از طریق سایت تیک بان عمل کرده و آن را آنلاین کنسل و مبلغ خود را مسترد کنید.




تاریخ: شنبه 28 تير 1399برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

 


شهر رشت مرکز استان گیلان و یکی از کلان شهرهای کشور ایران محسوب می شود. این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی ایران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر گیلک جهان و همچنین بزرگترین سکونتگاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می شود. همچنین طبق آمار به دست آمده شهر رشت سومین شهر گردشگرپذیر ایران می باشد. آب و هوای شهر رشت در تابستان ها گرم و شرجی و در زمستان ها سرد و مرطوب است. لقب رشت "شهر باران" است و رتبه اول بیشترین بارش در مراکز استان ها را به خود اختصاص داده است. همان طور که می دانید شهر رشت یکی از قطب های اصلی کشاورزی در ایران محسوب می شود و تولید قسمت عمده ای از برنج کشور را به خود اختصاص داده است.



دیدنی های شهر رشت


رشت یکی از شهرهای شمالی ایران است که دارای آثار تاریخی و پدیده های طبیعی فراوانی است. طبیعت سرسبز و زیبای رشت جلوه ای بی نظیر از جنگل های شمال را پیش روی چشمان شما قرار می دهد. باغ محتشم یا پارک شهر رشت یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر محسوب می شود. این پارک در دوره پادشاهی ناصرالدین شاه ساخته شده و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین پارک های شهر رشت است. از دیگر آثار تاریخی که در شهر رشت به جا مانده عمارت کلاه فرنگی است که در داخل همین پارک شهر قرار دارد.



پارک ملت هم یکی دیگر از پارک های بزرگ شهر رشت محسوب می شود که درختان کهن و تنومند آن نشان از قدمت این پارک دارد. از دیگر دیدنی های شهر رشت می توان به بقعه دانای علی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی که از دلاور مردان کشور ایران محسوب می شود، بازار بزرگ رشت که از جلوه های زیبای این شهر محسوب می شود، رودخانه گوهر رود، مجموعه میدان شهرداری که دوره اول پهلوی ساخته شده است، خانه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه میراث روستایی گیلان و... اشاره کرد. قدم اول و بدون دردسر برای دیدن این دیدنی ها خرید بلیط چارتر رشت و خرید بلیط لحظه آخری رشت است.

هتل ها و مراکز اقامتی رشت


همان طور که گفتیم شهر رشت یکی از توریست پذیر ترین شهرهای ایران است و به همین سبب هم هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی با امکانات رفاهی مختلف در این شهر وجود دارد. از هتل های پنج ستاره و لوکس گرفته تا مراکز اقامتی و مسافرخانه های معمولی! هتل پنج ستاره کادوس یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های شهر رشت محسوب می شود که در بهترین منطقه این شهر واقع شده است. یکی دیگر از هتل های مجلل و با کیفیت شهر رشت هتل چهار ستاره شبستان است که امکانات مختلفی را برای مهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است. این هتل در چهار راه گلسار شهر رشت واقع شده است.

از دیگر هتل ها و مراکز اقامتی شهر رشت می توان موارد زیر را نام برد: هتل دو ستاره پردیس، هتل سه ستاره و ساحلی بهارستان که در ساحل زیبا کنار قرار دارد، هتل آپارتمان صبوری که دارای سه ستاره است، هتل سه ستاره پامچال که یکی از بهترین مراکز اقامتی شهر رشت محسوب می شود، هتل دو ستاره پارک، هتل دو ستاره اردیبهشت، هتل غدیر و...



فرودگاه رشت


فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در بلوار ولیعصر این شهر واقع شده است. این فرودگاه که در سال 1347 شمسی تاسیس شد، 42 پرواز ورودی ثابت و 42 پرواز خروجی ثابت در هفت مقصد داخلی و دو پرواز ورودی و خروجی خارجی دارد.

سوغات رشت


بهترین سوغاتی که می توانید از شهر رشت برای خود تهیه نمایید، خوراکی های خوشمزه این شهر است که از حیث تنوع بسیار بی نظیر است. این شهر پر است از خوراکی های خوش طعم و مزه ای که هرکدامشان در ذهن شما باقی می ماند. از مهم ترین سوغاتی های رشت می توان به رشته خوشکار، نان گندمی، کشتا، انواع ماهی، ترشی، سبزی های محلی، غذاهای محلی و... اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به رشت


همه ما به صورت کم و بیش از آب و هوای شهر رشت اطلاعاتی داریم. در فصل تابستان با وجود گرمای زیاد و رطوبت هوا، طبیعت بی نظیر و سرسبز رشت انتظار شما را می کشد. ولی با این حال بهترین زمان سفر به رشت سه ماه اول سال است؛ زیرا آب و هوا بسیار مطبوع است و از شلوغی هوا هم خبری نیست. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما رشت سه ماه اول سال است.

بلیط ارزان هواپیما رشت


همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط رشت در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان رشت بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبالبلیط ارزان هواپیما رشت باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما رشت صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما رشت نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت


در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیماهم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به رشت سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط رشت است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی رشت را برای خود خریداری نمایید.




تاریخ: شنبه 28 تير 1399برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

 

رشت چگونه شهری است؟


رشت مرکز استان گیلان و پرجمعیت ترین شهر خطه شمال ایران به شمار می رود. این شهر که در حاشیه دریای خزر واقع شده، سومین مقصد محبوب گردشگران در ایران نیز هست. رشت پر باران به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دریا، از زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های گرم و شرجی برخوردار است. با این حال طبیعت و سبزی این ناحیه، بسیاری را در روزهای تعطیل به این شهر می کشاند.





برخی از نقاط دیدنی رشت


یکی از دلایل گردشگر پذیر بودن رشت، سبزی و طبیعت زیبای آن است. برای بسیاری از مسافرانی که به این خطه سفر می کنند، گردش در روستاهای زیبای اطراف آن از جمله روستای سراوان، روستای سقالسکار و روستای لاشک یک تفریح مفرح به شمار می رود. علاوه بر این مجموعه شهرداری، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان، خانه میرزا خلیل و ... برای بسیاری از علاقه مندان به آثار تاریخی جذاب و دیدنی است.





سوغات و ره آورد رشت


رشت یکی از غنی ترین استان های ایران از حیث تنوع خوراکی های خوشمزه به شمار می رود. محال است در این شهر قدم بگذارید و بوی این خوراکی ها مشامتان را نوازش ندهد. از رشته خوشکار، نان گندمی و کشتا گرفته تا انواع ماهی ها و ترشی ها و سبزی های محلی. ضمن اینکه غذاهای لذیذ گیلانی یکی از مهم ترین ره آوردهای این شهر به شمار می روند و باقلا قاتق، میرزا قاسمی، سیر قلیه و ... نزد بسیاری از گردشگران محبوبیت فراوانی دارند.





فرودگاه رشت


فرودگاه سردار جنگل رشت که در سال 1347 شمسی تأسیس شده، یکی از برترین فرودگاه های ایران از حیث دسترسی شهری به شمار می رود. این فرودگاه هفدهمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور است و تمام سفرهای هوایی شهرهای گیلان و استان های همجوار را پوشش می دهد. طبق آخرین آمار در سال 2016 میلادی، 3.853 نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شده و بیش از 3 میلیون مسافر از طریق آن جابجا شده اند.





بهترین زمان خرید بلیط هواپیما رشت


تابستان های گرم و شرجی رشت برای بسیاری از مسافران شمال شناخته شده است. با این حال سبزی و طبیعت وصف ناپذیر این خطه در تابستان باعث شده تا خیلی ها هوای کلافه کننده آن را تحمل کنند. اما اگر به دنبال بلیط هواپیما رشت هستید، بهترین زمان احتمالا سه ماه بهار است که هوا مناسب تر است و از شلوغی هم خبری نیست.



بلیط ارزان هواپیما رشت


همانطور که می دانیدقیمت بلیط هواپیما از عوامل مختلی متأثر است که شامل شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط هواپیما، کلاس های پروازی و ... می شود. بنابراین برای خرید بلیط ارزان رشت ، در هنگام جستجو بلیط ها را با هم در شرایط یکسان مقایسه کنید و از ابتدا به دنبال بلیط ارزان هواپیما رشت نباشید.
این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزان ترین بلیط هواپیما رشت لزوما بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. در نتیجه فراموش نکنید که امکانات و شرایط پرواز خود را با توجه به مسافت و مدت سفر خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به بودجه و سلیفه خود به رزرو و خریداری بلیط ارزان هواپیما رشت بپردازید.



خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت


در سال های اخیر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و سایر خدمات سفر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما گزینه مقرون به صرفه و سریعی به نظر می رسد. شکی نیست که در خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت شما از سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون هیچ محدودیت زمانی بهره مند خواهید شد.
لازم به ذکر است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت در تیک بان تنها نیازمند داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و نیز مشخصات فردی می باشد. خبر خوب این است که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما رشت، شما حتی ملزم به ثبت نام در سایت نیستید.



بلیط چارتر رشت


برای دیدن قیمت بلیط هواپیما رشت و خرید بلیط چارتر رشت کافیست از فرم بالای همین صفحه استفاده کنید. برای این کار، پس از انتخاب یکی از دو گزینه یک طرفه و یا دو طرفه، مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد از تکمیل فیلدهای تاریخ سفر و تعداد مسافران، بلیط هواپیمادر مسیر درخواستی شما در صفحه مربوطه به نمایش در خواهد آمد. بنابراین پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه کرده و بلیط رشت مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.



رزرو بلیط هواپیما رشت در تیک بان


اگر تصمیم به تهیه بلیط هواپیما رشت گرفته اید، برای خرید اینترنتی بلیط هواپیمای خود به سامانه خرید اینترنتی تیک بان مراجعه کنید. در این سامانه با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمام پروازهای موجود را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده خواهید کرد. اکنون با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکت های هواپیمایی می توانید بهترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما رشت داشته و یک بلیط ارزان را رزرو و خریداری نمایید. خرید بلیط لحظه آخری رشت را با تیک بان تجربه کنید.





قیمت بلیط هواپیما رشت


یکی از ملاک های بسیار مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما رشت، ایرلاین هایی هستند که به فروش بلیط هواپیما در این مسیرها می پردازند. بی تردید نوع خدماتی که این شرکت های هوایی در اختیار مسافران خود قرار می دهند، با هم متفاوت است. برای نمونه می توان این تفاوت ها را در کلاس های پروازی گوناگون اعم از بیزینس کلاس و یا اکونومی کلاس دید که تفاوت فاحشی را در قیمت بلیط هواپیما به وجود آورده اند. از این رو توصیه ما در تیکبان به شما این است که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت، به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط  و نوع کلاس پروازی آن دقت لازم را بفرمایید تا سفری آرام و راحت را تجربه کنید.



بلیط هواپیما تهران رشت


جهت رزرو بلیط هواپیما تهران رشت در سامانه خرید بلیط هواپیما و قطار تیکبان می بایست با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. حال فهرست نمایش داده شده را بسته به اولویت خود با یکی از فیلترهای تعبیه شده در سامانه نظیر قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و... محدود سازید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط هواپیما تهران رشت مورد نظرتان دست یابید. بدین ترتیب می توانید بلیط هواپیما تهران رشت خود را از کاملترین فهرست پروازهای موجود در تاریخ انتخابی خریداری نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن مقدمات سفرتان را مهیا سازید. گفتنی است مدت تخمینی پرواز در بلیط هواپیما تهران رشت 48 دقیقه است



ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما رشت


از میان شرکت های هوایی، کیش ایر، تابان، آسمان، ایران ایر و نفت ایرلاین هایی هستد که به فروش بلیط هواپیما رشت می پردازند.




تاریخ: شنبه 28 تير 1399برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

رزرو بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران که بزرگترین شهر ایران و پایتخت این کشور به شمار می رود، طبیعتا روزانه مقصد افراد زیادی از شهرهای مختلف قرار خواهد گرفت. با این حال بلیط هواپیما رشت تهران  جزو آن دسته از بلیط هایی است که روزانه توسط افراد زیادی رزرو می شود. حال جهت اطلاع از پروازهای رشت به تهران و انواع بلیط بین این دو شهر بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که امروزه با وجود امکان پذیر بودن رزرو آنلاین بلیط هواپیما  افراد به راحتی و بدون دردسر می توانند این امر را انجام داده بدون اینکه از منزل خارج شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که ممکن است در فصول مختلف سال خرید بلیط با مقصد تهران سخت شده اما اگر از چند روز قبل سفر، اقدام به رزرو اینترنتی این بلیط ها کنید با مشکل روبرو نخواهید شد.

بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران یکی از مهمترین شهرهای کشور ایران از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعت و غیره به شمار می رود با این حال طبیعتارزرو بلیط هواپیما تهران روزانه توسط افراد زیادی صورت می گیرد که با این حال می توان گفت پروازهای منتهی به این شهر به دلایل مختلفی از فروش زیادی برخوردار هستند. در این بین بلیط هواپیما رشت تهران نیز یکی از پروازهای پرتقاضا است و می توان گفت جزو خطوط پروازی می باشد که حجم سفرهای آن از رشت به تهران بسیار است. باید توجه داشته باشید در این بین بسیاری از افراد جهت سفرهای دانشجویی، تجاری، گردشگری، بازدید خانوادگی و غیره به تهران سفر می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد رزرو بلیط رشت تهران را دارید باید توجه داشته باشید که برای این منظور می توانید از طریق سایت تیک بان ، در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.


بلیط های چارتری تهران

یکی از انواع بلیط رشت تهران، بلیط چارتر رشت می باشد به طوری که می‌ توان گفت به طور کلی بلیت هواپیما رشت تهران به دو صورت سیستمی و چارتری به فروش می رسد. بلیط چارتر قیمت کمتری دارد، البته باید توجه داشته باشید که غیر قابل استرداد است. مهمترین دلیل پایین بودن قیمت این نوع بلیط رشت تهران این است که آژانس های مسافرتی معمولا اقدام به خرید نیم یا همه صندلی ‌های یک پرواز کرده و سپس آن را به صورت تکی می فروشند. در اینجا زمان هایی که به تاریخ پرواز نزدیک می شویم، ممکن است تعدادی از صندلی های پرواز خالی باشد، آژانس مسافرتی همین بلیط های چارتری را به عنوان بلیط های لحظه آخری به فروش رسانده که قیمت کمتری دارند زیرا در اینجا این آژانس ‌ها و چارتر کنندگان می خواهند که سریعتر صندلی های هواپیما را پر کنند. با این وجود اگر شما هم قصد صرفه جویی در خرید بلیط هواپیما رشت تهران را داشته باشید، بهتر است به دنبال رزرو بلیط های چارتری باشید. اما به طور کلی می توان گفت در بیشتر مواقع به دلیل اینکه حجم سفرها در این مسیر زیاد است، بلیط چارتری کم  پیدا می شود.

طول پرواز رشت تهران

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می ‌شود افراد برای سفرهای خود، از بلیط های هواپیمااستفاده کنند طبیعتا سریع بودن زمان سفر با هواپیما می باشد. به طوری که لازم است بدانید با وجود اینکه مسافت بین دو شهر تهران و رشت معادل 239 کیلومتر مربع است، که اگر افراد با ماشین بخواهند این مسیر را سپری کند حدود سه ساعت طول خواهد کشید اما طول پرواز رشت به تهران حدود 30 دقیقه است که البته در اینجا باید توجه داشته باشید این زمان بسته به شرایط جوی ممکن است متفاوت باشد. به طوری که معمولا در فصل زمستان به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی، این زمان بیشتر می شود. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر یکی از فعال ‌ترین هواپیمایی ها در مسیر رشت به تهران، هواپیمایی آسمان است. همچنین شرکت های دیگری نیز در این خط پرواز فعالیت دارند که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت تهران شما می توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 


پروازهای رشت به تهران

در خصوص پروازهای بین رشت و تهران باید توجه داشته باشید که اولین پرواز روز در ساعت 18 و 50 دقیقه انجام می شود و آخرین پرواز در ساعت 22 و 45 دقیقه انجام می شود. دقت داشته باشید که 3 هواپیمایی، پرواز مستقیم در مسیر رشت به تهران را انجام داده که مهمترین هواپیمایی در این مسیر شرکت ایران ایر است. این شرکت هواپیمایی که نام اصلی آن هواپیمایی ملی ایران می باشد در حال حاضر در 23 مقصد داخلی و 25 مقصد بین‌ المللی برنامه پرواز دارد.  تمامی پروازهای شهر رشت توسط فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت پوشش داده می شود.

خرید بلیط هواپیما رشت تهران

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، امروز یکی از آسان ترین روش ها جهت خرید بلیط هواپیما رشت تهران و دیگر مسیرها، خرید اینترنتی از سایت دلتابان است. به طوری که افراد می توانند به راحتی بلیط مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز، رزرو نمایند. حال باید توجه داشته باشید که اگرچه در گذشته افراد جهت خرید بلیط مجبور به طی کردن مسافت زیادی بودند اما امروزه با پیشرفت فناوری، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان نبوده و شما می توانید در محل کار یا منزل خود به صورت آنلاین بلیط ها را رزرو کرده و هزینه آن را بپردازید. حال جهت این امر بهتر است ابتدا در بخش جستجو مبدا خود یعنی رشت و مقصد خود یعنی شهر تهران را انتخاب نموده و سپس با انتخاب زمان سفر لیست پروازها برای شما نمایش داده می شود. قیمت بلیط رشت را جدی بگیرید زیررا رابطه مستقیمی با هزینه سفر دارد.

در اینجا با وجود اینکه پروازهای متفاوتی برای تهران رشت وجود دارد معمولا پروازها بر اساس ارزان ترین نرخ به ترتیب تا گرانترین نمایش داده می شود، که در اینجا شما می توانید بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. لازم است بدانید در سایت هایی که امکان استرداد بلیط وجود داشته باشد در صورت کنسل شدن سفر، شما می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را پس داده و با احتساب جریمه هزینه پرداخت شده را نیز دریافت کنید. بلیط ارزان رشت را از تیک بان بخواهید.

 




تاریخ: شنبه 28 تير 1399برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

 

شهر تهران که بزرگترین شهر ایران و پایتخت این کشور به شمار می رود، طبیعتا روزانه مقصد افراد زیادی از شهرهای مختلف قرار خواهد گرفت. با این حال بلیط هواپیما رشت تهران  جزو آن دسته از بلیط هایی است که روزانه توسط افراد زیادی رزرو می شود. حال جهت اطلاع از پروازهای رشت به تهران و انواع بلیط بین این دو شهر بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که امروزه با وجود امکان پذیر بودن رزرو آنلاین بلیط هواپیما  افراد به راحتی و بدون دردسر می توانند این امر را انجام داده بدون اینکه از منزل خارج شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که ممکن است در فصول مختلف سال خرید بلیط با مقصد تهران سخت شده اما اگر از چند روز قبل سفر، اقدام به رزرو اینترنتی این بلیط ها کنید با مشکل روبرو نخواهید شد.

بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران یکی از مهمترین شهرهای کشور ایران از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعت و غیره به شمار می رود با این حال طبیعتارزرو بلیط هواپیما تهران روزانه توسط افراد زیادی صورت می گیرد که با این حال می توان گفت پروازهای منتهی به این شهر به دلایل مختلفی از فروش زیادی برخوردار هستند. در این بین بلیط هواپیما رشت تهران نیز یکی از پروازهای پرتقاضا است و می توان گفت جزو خطوط پروازی می باشد که حجم سفرهای آن از رشت به تهران بسیار است. باید توجه داشته باشید در این بین بسیاری از افراد جهت سفرهای دانشجویی، تجاری، گردشگری، بازدید خانوادگی و غیره به تهران سفر می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد رزرو بلیط رشت تهران را دارید باید توجه داشته باشید که برای این منظور می توانید از طریق سایت تیک بان ، در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.


بلیط های چارتری تهران

یکی از انواع بلیط رشت تهران، بلیط چارتر رشت می باشد به طوری که می‌ توان گفت به طور کلی بلیت هواپیما رشت تهران به دو صورت سیستمی و چارتری به فروش می رسد. بلیط چارتر قیمت کمتری دارد، البته باید توجه داشته باشید که غیر قابل استرداد است. مهمترین دلیل پایین بودن قیمت این نوع بلیط رشت تهران این است که آژانس های مسافرتی معمولا اقدام به خرید نیم یا همه صندلی ‌های یک پرواز کرده و سپس آن را به صورت تکی می فروشند. در اینجا زمان هایی که به تاریخ پرواز نزدیک می شویم، ممکن است تعدادی از صندلی های پرواز خالی باشد، آژانس مسافرتی همین بلیط های چارتری را به عنوان بلیط های لحظه آخری به فروش رسانده که قیمت کمتری دارند زیرا در اینجا این آژانس ‌ها و چارتر کنندگان می خواهند که سریعتر صندلی های هواپیما را پر کنند. با این وجود اگر شما هم قصد صرفه جویی در خرید بلیط هواپیما رشت تهران را داشته باشید، بهتر است به دنبال رزرو بلیط های چارتری باشید. اما به طور کلی می توان گفت در بیشتر مواقع به دلیل اینکه حجم سفرها در این مسیر زیاد است، بلیط چارتری کم  پیدا می شود.

طول پرواز رشت تهران

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می ‌شود افراد برای سفرهای خود، از بلیط های هواپیمااستفاده کنند طبیعتا سریع بودن زمان سفر با هواپیما می باشد. به طوری که لازم است بدانید با وجود اینکه مسافت بین دو شهر تهران و رشت معادل 239 کیلومتر مربع است، که اگر افراد با ماشین بخواهند این مسیر را سپری کند حدود سه ساعت طول خواهد کشید اما طول پرواز رشت به تهران حدود 30 دقیقه است که البته در اینجا باید توجه داشته باشید این زمان بسته به شرایط جوی ممکن است متفاوت باشد. به طوری که معمولا در فصل زمستان به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی، این زمان بیشتر می شود. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر یکی از فعال ‌ترین هواپیمایی ها در مسیر رشت به تهران، هواپیمایی آسمان است. همچنین شرکت های دیگری نیز در این خط پرواز فعالیت دارند که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت تهران شما می توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 


پروازهای رشت به تهران

در خصوص پروازهای بین رشت و تهران باید توجه داشته باشید که اولین پرواز روز در ساعت 18 و 50 دقیقه انجام می شود و آخرین پرواز در ساعت 22 و 45 دقیقه انجام می شود. دقت داشته باشید که 3 هواپیمایی، پرواز مستقیم در مسیر رشت به تهران را انجام داده که مهمترین هواپیمایی در این مسیر شرکت ایران ایر است. این شرکت هواپیمایی که نام اصلی آن هواپیمایی ملی ایران می باشد در حال حاضر در 23 مقصد داخلی و 25 مقصد بین‌ المللی برنامه پرواز دارد.  تمامی پروازهای شهر رشت توسط فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت پوشش داده می شود.

خرید بلیط هواپیما رشت تهران

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، امروز یکی از آسان ترین روش ها جهت خرید بلیط هواپیما رشت تهران و دیگر مسیرها، خرید اینترنتی از سایت دلتابان است. به طوری که افراد می توانند به راحتی بلیط مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز، رزرو نمایند. حال باید توجه داشته باشید که اگرچه در گذشته افراد جهت خرید بلیط مجبور به طی کردن مسافت زیادی بودند اما امروزه با پیشرفت فناوری، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان نبوده و شما می توانید در محل کار یا منزل خود به صورت آنلاین بلیط ها را رزرو کرده و هزینه آن را بپردازید. حال جهت این امر بهتر است ابتدا در بخش جستجو مبدا خود یعنی رشت و مقصد خود یعنی شهر تهران را انتخاب نموده و سپس با انتخاب زمان سفر لیست پروازها برای شما نمایش داده می شود. قیمت بلیط رشت را جدی بگیرید زیررا رابطه مستقیمی با هزینه سفر دارد.

در اینجا با وجود اینکه پروازهای متفاوتی برای تهران رشت وجود دارد معمولا پروازها بر اساس ارزان ترین نرخ به ترتیب تا گرانترین نمایش داده می شود، که در اینجا شما می توانید بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. لازم است بدانید در سایت هایی که امکان استرداد بلیط وجود داشته باشد در صورت کنسل شدن سفر، شما می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را پس داده و با احتساب جریمه هزینه پرداخت شده را نیز دریافت کنید. بلیط ارزان رشت را از تیک بان بخواهید.




تاریخ: شنبه 28 تير 1399برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

سفرهای بین المللی همواره برای ما ایرانی ها که عاشق آشنایی با فرهنگ، آیین و رسوم کشورهای دیگر هستیم، جذاب به شمار می رود.

بازدید نقاط بکر، طبیعی، تفریحی، تجاری و تاریخی هر کشوری برای توریست ها و گردشگران جالب است. اما گاهی اوقات مسافران برای فراهم ساختن مقدمات سفر مانند تهیه بلیط خارجی خود را به دشواری های بسیاری می اندازند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کمتر کسی را در می یابیم که با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند. به راحتی روی کاناپه منزل خود استراحت کنید و رزرو بلیط خارجی خود را از طریق سایت های مختلف ارائه دهنده بلیط هواپیما مانند تیک بان تهیه نمایید.

عقلانی ترین گزینه پیش روی هر انسانی برای سفرهای خارجی، هواپیما است

سفر به کشورهای خارجی باید با سرعت، امنیت و امکانات در آمیخته باشد. این عوامل باعث می شود تا مسافر خستگی راه و سفر را کمتر حس کند و مدت زمان کمتری را در مسیر طی نماید. عقلانی ترین گزینه پیش روی هر انسانی برای سفرهای خارجی، هواپیما است. هواپیما تنها وسیله نقلیه ای ست که می تواند تمامی چارچوب های ذهنی فرد را برای انتخاب یک وسیله نقلیه پوشش دهد. این پوشش زمانی میتواند شیرینی را به کام مسافران هدیه دهد که تهیه بلیط ترکیه ارزان را نیز میسر سازد. بلیط خارجی ارزان با قیاس قیمت و امکانات نیز به راحتی می تواند در دسترس باشد. با اندکی توجه به این نتیجه خواهیم رسید که در مسیرهای طولانی خارجی استفاده از اتوبوس خستگی راه را برای مسافران در بر خواهد داشت و کش و قوس های فراوان مرزی زمان زیادی از سفر را به خود اختصاص خواهد داد.

اروپا و آسیا را باهم ببینید!!!

سفر و بازدید از کشوری که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد، لذت های فراوانی را با خود به یادگار خواهد داشت. کشور ترکیه از لحاظ زمینی یکی از کشورهای هم مرز با کشور عزیزمان ایران بوده و سالانه مسافران زیادی از کشور ما را در خود جای می دهد. به دلیل ارزان تر بودن لیر از دلار و مبادلات ارزی آسان تر و کم هزینه تر اکثر مسافران ترجیح می دهند یک سفر اروپایی ارزان را به گران تجربه نمایند. این کشور پر از شهرهایی با جاذبه های دیدنی و لذت بخش است. استانبول یکی از شهرهایی است که می توانید با سفر به آن همزمان از دو بخش اروپایی و آسیایی دیدن کنید. با تهیه بلیط استانبول می توانید قدم زدن در کوچه های تاریخی این شهر را تجربه کنید و خود را به خوردن لذیذترین کباب های دنیا دعوت کنید. استفاده از مراکز خرید استانبول نیز می تواند تجربه یک خرید با کیفیت و ارزان را به شما هدیه دهد. هر آنچه را که از یک سفر خارجی تصور می کنید را در استانبول لمس خواهید کرد. علاوه بر استانبول کشور ترکیه از شهرهای بی نظیر دیگری نیز برخوردار است که می توان با تهیه بلیط هواپیما ترکیه از آنها بازدید به عمل آورد. آنکارا، آنتالیا، ماردین، قونیه، مارماریس، سیده، بدروم، شهر افسوس و منطقه کاپادوکیه از جمله شهرهای بی نظیر کشور ترکیه هستند.

بلیط

پشتتان به ما گرم باشد

اگر خرید بلیط خارجی را در دستور کار خود قرار داده اید باید با روش های خرید آن نیز آشنا باشید. به طور کلی خرید بلیط خارجی به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام می شود. خرید به صورت غیر حضوری از مدت ها پیش با روی کار آمدن اینترنت در راس کارهای روزمره انسانها منسوخ و کمرنگ تر شده است. با استفاده از تلفن همراه در منزل و محل کار می توان به راحتی تهیه بلیط را انجام داد. خرید آنلاین بلیط هواپیما همیشه مزایایی مانند صرف زمان و هزینه کمتر، پشتیبانی 24 ساعته و قیاس قیمت ها و امکانات مختلف را با خود به همراه دارد. استفاده از سایتی معتبر و ایمن نیز می تواند جز مزایای خرید اینترنتی باشد. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر و ایمن بلیط هواپیما خارجی است که با بیش از 900 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی همکاری می نماید. این سایت زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. اگر نمی توانید بلیط خارجی ارزان را تهیه کنید، سایت تیک بان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص خود این امکان را برای شما فراهم می سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان - بلیط برای همه دنیا را مطالعه فرمایید.

 




تاریخ: سه شنبه 19 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

پرواز چارتر، پروازی است که در آن تمامی صندلی‌های یک هواپیما و یا تعدادی از آن‌ ها، توسط شرکت خدمات مسافرتی به اجاره گرفته می شود. پرواز چارتر، اکثرا در مسیرهای پر ترافیک مانند تهران - مشهد متداول تر است. صندلی ‌های پرواز چارت، هم به تورهای گردشگری و هم به صورت مستقل به فروش می رسند. اگر صندلی های پرواز چارتر در زمان مشخصی پر نشود نرخ بلیط ها کاهش می یابد تا  زودتر صندلی های خالی پر شوند. چرا که اگر صندلی ها خالی بمانند هزینه آن به عهده شرکت اجاره کننده پرواز چارتر خواهد بود.

خرید بلیط خارجی ارزان استانبول

به همین خاطر قیمت بلیط چارتر خیلی متغیر است و وابسته به تقاضای مسافران است و با درخواست آنها قیمت ها تغییر می کند. به عنوان مثال در برخی اوقات که درخواست ها برای ارزان ترین بلیط چارتر استانبول بیشتر می گردد، مثل زمان تعطیلات کریسمس، تابستان، مناسبت ها و عیدهای مذهبی و غیره، قیمت بلیط خارجی ارزان قیمت بیشتر می شود.

روال کار به این صورت است که شرکت های خدمات مسافرتی چارترکننده‌ بلیط هر چقدر به تاریخ پرواز هواپیما نزدیک می گردند، نرخ بلیط خارجی ارزان قیمت در پروازهای چارتر را کاهش می دهند. برعکس بلیط‌ سیستمی، بلیط چارتری قابل برگشت نیست و به هیچ نحوی نمی توانید آنها را برگردانید و پول خودتان را بگیرید. همینطور در پروازهای چارتری نرخ بلیط خارجی ارزان قیمت برای همه افراد چه بزرگ و چه کوچک یکسان می باشد.




تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

اجاره اتومبیل در ترکیه ارزان نیست، اما اتوبوس ها خدمات خوب، منظم و ارزان ارائه می دهند. Dolmuses (تاکسی های مشترک) گزینه مناسبی برای سفرهای کوتاه هستند. آنها ارزان قیمت و اجتماعی هستند. مقصد در قسمت جلوی خودرو نوشته شده است و کرایه ها معمولاً بالای سر راننده ارسال می شوند. اگر چمدان زیادی داشته باشید، مسافرت از این راه دشوار خواهد بود و آنها تمایل دارند که در اوایل عصر شلوغ شوند. قطارها نیز می توانند ارزش خوبی داشته باشند. کشتی های اتومبیل محبوب هستند و می توانند در زمان رانندگی زیادی صرفه جویی کنند. مقصد توریستی از خدمات خوبی برخوردار است. اتوبوس فز یک سرویس هاپ تاپ از راه دور است که به نقاط مهم توریستی غرب ترکیه سفر می کند.

چه ساعتی از روز ارزانترین پرواز است؟

در صورت انتخاب پرواز در صبح، پروازهای ترکیه ارزان تر می شود. رزرو پرواز بعد از ظهر احتمالاً به معنی افزایش قیمت خواهد بود.

 ارزان ترین بلیط چارتر استانبول در زمانی است که شما به فرودگاه اصلی بین المللی این کشور سفر می کنید.

این شهر دارای فرودگاهی کوچکتر (SAW) است که از طریق خطوط هوایی بودجه اروپا به ترافیک سفر می کند. به این دلیل، می توانید یک پرواز بین المللی به آنتالیا (AYT)، میلاس-بدروم (BJV)، ماگلا (DLM)، آنکارا (ESB)، ازمیر (ADB)، بورسا (BTZ) و تعدادی فرودگاه یا منطقه ای کوچکتر نیز داشته باشید، اما این به زمانی که در آن سفر می کنید بستگی دارد.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

استانبول، نقطه ورود اکثر پروازها به ترکیه و یک مقصد قابل قبول برای همه مسافران است. این شهر برای سه امپراطوری، پایتخت جهانی بوده است و ساختمان ها و مردم آن فریبنده هستند. در ساحل، بدروم، پکیج مورد علاقه تفرج کنندگان اروپایی است که از پروازهای ارزان به ترکیه به استراحتگاه های اطراف این شهر می روند. یک سفر یک روزه در نزدیکی ما، ویرانه های خیره کننده شهر روم افسس، یک شهر کامل که با جاده ها، خانه ها و یک سالن آمفی تئاتر در آن قرار گرفته است. در Cappadocia یک منظره عجیب و غریب از "دودکش های پری" است که روزگاری در خانه هیتی ها، رومی ها و مسیحیان قرار داشتند.

ارزان ترین بلیط چارتر استانبول را در بهار و پاییز جستجو کنید. استانبول بین آوریل و ژوئن و در سپتامبر و اکتبر که گردشگران کمتری دارند و درجه حرارت کمی خنک تر است مطلوب ترین گزیته است. سواحل مرمره (بدروم)، اژه (افرز) و دریای مدیترانه دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستانهای گرم و زمستانهای معتدل است. آناتولی مرکزی (کاپادوسیا) دارای تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای سرد است، در حالی که آناتولی شرقی (نمروت) دارای تابستانهای معتدل و زمستانهای سرد برفی طولانی است.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

زمستان در ترکیه شدید است و این کشور واقعاً یک فصل توریستی در زمستان ندارد. در حالی که پروازهای ارزان به ترکیه و اقامت ارزانتر احتمالاً در این مدت وجود دارد، هوا نقش مهمی در برنامه های سفر شما بازی می کند.

بهترین زمان برای رزرو پرواز به ترکیه کی است؟

بهترین زمان برای رزرو پرواز به ترکیه 50 روز قبل از تاریخ سفر مورد نظر شما است. اگر دو هفته قبل از پرواز خود رزرو کنید هزینه پرواز شما به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.

 کدام روزبرای پرواز به ترکیه ارزان ترین است؟

در حال حاضر، چهارشنبه اقتصادی ترین روز برای پرواز به ترکیه است. یکشنبه احتمالاً پرهزینه‌ترین است.

 

گشت و گذار در ترکیه

خرید ارزان ترین بلیط چارتر استانبول آسان است و پروازهای داخلی ترکیه زیادی وجود دارد. خطوط هوایی ترکیه همه شهرهای بزرگ را پیوند می دهد و خطوط هوایی کم هزینه Onur Air و Atlasjet نیز گزینه هایی هستند. خطوط هوایی ترکیه قبرس پروازهای داخلی ترکیه را از استانبول به Ercan، آنکارا، آدانا، آنتالیا، دلامان و ازمیر ارائه می دهد.




تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: